URGENT: Dubtes amoros
Hola adolescents,
Fa més d'un any que estic sortint amb un noi. M'agradava des de feia molt de temps i al final vam acabar junts. Aquest estiu ell ha començat a treballar i estem més distanciats, i noto que ja no és el mateix abans sempre que ens veiem estavem rient, dissfrutant del dia, i ell estava més carinyos amb mi, pero ara que ens veiem menys estem de males cares... A més a més jo des de el principi he estat super enamorada d'ell, pero aquets dies d'estiu m'estic començat a fixar amb un amic seu i això em fa por. Avui em parlat una mica de la nostra situació ( jo no li he explicat lo de que el seu amic em comença a atraure) i m'ha preguntat de que si ho volia deixar, pero jo li he dit que no perquè per altre banda no m'imagino una vida sense ell.
Nose ara mateix estic feta un embolic perque no se ni lo que jo mateixa sento, i estic preocupada perque m'estic començant a interessar amb el seu amic.
De que pot ser aixo? es que l'estic deixant d'estimar? La nostra relació s'està enfonsant o només és un moment puntual?
Gràcies per adelantat adolescents. Un petó.
InterPersonal

Hola Mimi!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs probablement t'ha passat per a què tenies les expectatives que el bon rotllo i dòsis d'enamorament del principi duraria sempre. I això no és així!! Les relacions van evolucionant i no és que es refredi, però si que l'enamorament es converteix en amor i s'ha de cuidar , posar-hi esforç, tolerar les diferències, respectar el temps i vida de l'altre i buscar moments junts i compartir l'amor i el carinyo.
Sembla que te l'estimes a aquest noi. Si t'esforces a viure i disfrutar de la relació potser et tornes a sentir còmode. Sinó les coses s'aniran posant a lloc.
Elisabet Aulet www.interpersonal.cat