obsesionada amb l'amor???
Hola, tinc 15 anys i nose si estic obseionada amb trovar l'amor. La veritat es que crec que m'he enamorat una vegada i poser encara ho estic però el cas es que sempre que conec a un noi, ja nomes que m'agradi una mica m'imagino una historia d'amor i estic obsesionada en trobar algu al que jo estimi i ell m'estimi.
També tinc por que sigui degut a la meva inseguretat, ja que penso que si tinc tantes ganes de trobar l'amor es perque no estic bé amb mi mateixa.
Necessito ajuda siusplau, no tinc res clar!
InterPersonal

Hola numa!
Sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Trobar l'amor depènd e molts factors. Si que depèn i és necessari estar bé amb un mateix, però tampoc cal esperar a estar al 100%, sinó en estar satisfets de la nostre vida i de com anem aprenent i millorant dia a dia.
També cal pensar les expectatives qeu tenim. Aquí em refereixo als contes de fades qeu dius qeu t'imagines. Això no és la realitat. Hi ha moments molt bonics amb l'amor, però també complicats i no passa res! la vida és aixi! però val la pena acceptar i aprendre a portar-ho tot!!
La por e´s antural en aquests temes, però la por no marxa fins que ens afrontem!
L'amor arriba i les parelles també. Si tu poses de la teva part: et mous, coneixes gent nova, ets realista amb el que esperes, ets agradable, fas allò qeu t'agrada..etc, arribarà!!! Però me´s que de com estàs, depèn de què fas per a què arribi, i bàsicament es tracta de disfrutar i gaudir del qeu t'agrada, i també de mirar què pots fer tu per millorar habilitats socials per conèixer gent ir elacionar-te!
No et preocupis! És un entreno que es va fent i no és incompatible amb tenir parella!!
Elisabet Aulet www.interpersonal.cat