Contradicció amorosa
Hola, gràcies per ajudar-me.
Tinc una problema, m'agrada un noi del cole i ell ja ho sap, jo no li he dit pero ha corregut la veu. Crec que li agrado i vui que em demani sortitr, com ho puc fer? (vui que m'ho demani ell, amnies meves) Som bons amics, pero crec que si sortisim perdriem l'amistat, estic feta un embolic! Vui sortir amb ell perquè m'agrada molt, pero no vui l'amistat per la vergonya.
GRàcies, un petó
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies a tu per escriure'ns!
El primer pas és descobrir si tu també li agrades! Com saps la manera més efectiva per saber-ho és preguntant-li directament a ell. Si tu no t'atreveixes a preguntar-li o no vols fer-ho, el que pots fer és que alguna amiga teva li pregunti, o bé preguntar a algun amic seu si li agrada alguna noia.
A partir d'aquí, i un cop sàpigues si ell també va per tu, hauràs de planificar com us ho munteu perquè sigui ell el que faci el pas i et demani per sortir. Com saps, no podem controlar la conducta dels altres, però aquí també pots ajudar-te d'amigues que puguin parlar amb ell i li diguin que et demani per sortir. A veure què passa...
Per últim, és evident que si inicieu una relació de parella la vostra relació d'amistat que heu portat fins ara canviarà una mica, però això no vol dir que cap a pitjor. És fantàstic ser parella i amics al mateix temps! A vegades val la pena intentar-ho, no creus?
Que tinguis molta sort i esperem que la vostra relació us vagi molt bé!
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat