Autoestima baixa
Aquets dies em baixa l'autoestima cada dos per tres. Un dia puc estar una mica bé però el dia seguent em miro al mirall i em torna a baixar. Em vaig estar 2 setmanes vomitan però m'he anat posan al cap que no és la manera, osigui que menjo poc però tot i així em sento malament. Em podries dir alguns trucs per aprimar-se? I per pujar l'autoestima?
Gràcies:)
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet d'Interpersonal. Gràcies per la confiança amb la teva consulta. Pel tema de l'autoestima, el que et passa és que l'estàs basant massa amb la teva imatge. Per a sentir-nos bé amb nosaltres mateixos, hem de valorar el que tenim en diferents àrees de la nostra vida: el que ens agrada fer, els amics, la família, els hobbies...etc. No només si ens mirem al mirall i ens trobem guapos o no. Busca aquestes coses que tens que et fan sentir bé i parla amb gent del teu entorn i que et recordin les teves qualitats i el que els agrada de tu! Veuràs com et sorprens de les coses bones que tens! A més , veig que tens una qualitat molt gran que és que et saps adonar del que no és bo per tu! Et felicito molt per haver-te adonat que la solució de vomitar no és la correcte, ja que et podria complicar molt la vida!!! Per aprimar-te el millor és fer exercici físic i anar a fer una consulta a una nutricionista perquè t'assessori. Això és molt important!!! També pots fer una ullada al fòrum d'alimentació. I pel tema de l'autoestima posa en marxa els trucs que et dic més amunt! També pots llegir alguns llibres que parlin de l'autoestima, en qualsevol llibreria et poden assessorar. Conèixer diferents formes de valorar-se és clau pel nostre benestar! Ànims! Elisabet Aulet. www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga.