Goordaaaa :(
Hola, bueno ja te fet d'altres consultes sobre l'anorexia nerviosa i tot pero tinc un dubte.
Em miro el mirall i em vec molt gorda, vec gent pel carrer que li sobren quilos i penso "mira estic igual".
Llavors quan em miro el refelxa per exemple en una finestra d'un cotxe no em vec gorda osigi vec com soc, pero quan em miro el mirall es com si veies el triple del meu cos.
Ara corru una hora cada dia i no esmozo.
Es normal de lo que te dit de com em vec.
Sara Bujalance

HOla Anoieta! Això que t'està passant és molt habitual, però no és normal i no hauria de passar. El que t'està passant és que et veus més grassa del que realment ets, o sigui, és un problema de percepció. Per això quan et mires al mirall sabent que és el teu cos et veus malament però, en canvi, quan veus el reflex del teu cos per casualitat i en un principi no sap que és el teu cos, el veus tal i com ets. Quan una persona es veu més grassa del que realment és normalment es deu a un problema d'autoestima. Per això el que has de millorar és l'autoestima. El cos no cal perquè el teu cos ja està bé com està, així que necessites aprendre a valorar-lo de forma positiva. A més, córrer i fer esport en general està molt bé, però no esmorzar està fatal!! La gent que no esmorza amb el pas del temps té més tendència a engreixar! Això passa perquè quan el cos no rep els nutrients necessaris aprèn a engreixar per tal de tenir reserves d'energia, ja que des de fora no li arriben prou. Així que menja bé, de tot, equilibrat, fes tots els àpats i fes esport. D'aquesta manera no et costarà gens mantenir un bon pes. I, molt important, valorat de forma positiva, estimat tal i com ets i tractat bé a tu mateixa! Molts petons!!