confusió
Ara ultimament tinc dos problemes
ara vaig de lio en un, aquest noi m'agradava o m'agrada no ho se...
llavors vam començar a anar de lio pero ell me va dir que no m'astimava.
Ara resulta que me parlo molt en un altre i sempre acavem tonteijant per wats i quan ens veiem.
No se que me passa... no se si començo a sentir algo per ell... si sentis algo per ell s'ignificaria que no estic enamorada de l'altre... pero si passa algo amb el que tonteijo suposo que no s'amfadara el que vaig de lio... a mes va ser ell el que me va dir que allo no era res serio.
Hi ha una altra cosa que me preocupa i es... se estar enamorada??? en serio amb tots els que e tingut algo... m'he acavat cansant menos en un... aixo ja es un altre tema... i doncs es aixo em preocupa no saver enamorarme... i no se si soc jo... o es ell... perque jo crec que per molts de petons que me done... si no esta enamorat... no ho se porto un lio... si em puguesiu ajudar us agrairia molt
GRACIES
InterPersonal

Hola Adolescent!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal.Moltes gràcies a tu per escriure'ns!
No sabem si s'enfadarà si t'emboliques amb l'altre noi, però si heu pactat que només esteu de "lio" i que podeu tenir una relació oberta, és a dir, que podeu estar amb altres persones, llavors no s'hauria d'enfadar. Parla-ho amb ell i aclariu quin tipus de relació teniu i on estan els límits. És important que tots dos estigueu d'acord amb la relació que establiu.
És normal que estiguis confosa, però no et preocupis per si saps o no enamorar-te, perquè està clar que quan t'enamoris de debò ho sabràs i ho notaràs. Dóna't temps per tu, no et pressionis i deixa que els teus sentiments flueixin!
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat