Ho hauria de deixar estar?
Hola, necessito ajuda.
Ara mateix tinc parella, ja vaig estar amb aquesta persona fa temps i ho vam deixar per la falta de comunicació i perque no feiem res. Quan vam tornar em va prometre que aixo no tornaria a passar, i al principi era aixi pero ara tornem a estar igual, i no se que fer perquè l'estimo moltisim i estic segura que no estimare a algu que no sigui ell pero per altra banda sempre que penso en lo nostre i lo malament que estem em fa mal am pit i ploro...no se no m'agrada estar aixi per un noi. I si aixo ja ho hem parlat pero seguim igual.
InterPersonal

Hola Mireiaa<3!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Quan decidim estar amb algú és perquè estem millor que sense parella. No té massa sentit estar constantment patint esperant que les coses canviïn per "art de màgia". El primer pas és que en pugueu parlar amb tranquil·litat i que conjuntament mireu la manera d'estar bé i de no repetir els errors que ja vàreu cometre anteriorment.
Com pots veure quan apareixen dubtes de seguir o no amb la relació, els pros i contres de què fer ens atabalen, fins al punt de no saber quin pas fer... Però ningú et pot donar una resposta exacta, tampoc nosaltres, ja que has de decidir tu si ho hauries de deixar o no. Tingues present que totes les decisions comporten riscos i també patiment, així que pren la que tu creguis que farà que estiguis millor en un futur. Mira per la teva felicitat. Rumia què esperes d'una relació de parella i si aquests punts es compleixen o no en la teva actual relació, pots escriu-ho en una llista, potser aquest llistat t'ajuda a decidir, no trobes?
Esperem haver-te pogut ajudar una mica!
Una abraçada ben forta i bon estiu Mireia!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat