Ho soc?
Fa un any vaix conéixer a un noi a través d'un joc. Ens vam precipitar moltisim i vam acabar sent novios el primer dia que ens vam coneixre. (Novios a distancia) Al cap d'un temps em va dir que en realitat era una noia. Dons jo estaba molt enamorada i aixó em va confondre. Sóc bisexual? És a dir, em vaig enamorar d'un noi que en realitat és una noia, i encara segueixo enamorada de ella. Vam seguir sortint ja que jo sempre he pensat que sóc bisexual, ho he acceptat i ja está, ara portem més d'un any, peró no sé qué sóc. Ja que he llegit que ets bisexual, lesbiana o gay depén de qui t'enamoris
InterPersonal

Hola AnonimaRobbers!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
És normal que estiguis confosa. La bisexualitat, com bé comentes, significa que t'enamores o tens sentiments d'atracció cap a persones d'ambdós sexes (nois i noies).
La societat o la gent ens pressiona per definir-nos i a vegades ens sentim “obligats” a ficar-nos una etiqueta i dir què som (si homosexuals, heterosexuals o bisexuals). Però el més important és que puguis viure la teva sexualitat al marge d’aquestes etiquetes, ja que amb el temps sabràs qui t’agrada i de qui t'enamores realment. No et preocupis ni et pressionis i gaudeix dels que estàs sentint ara mateix.
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat