confusiióo <3<3<3
Estic sortint amb un noi desde fa poc y és molt bon noi, som molt compatibles y tal però éll és una mica infantil encara(té un any més que yo però personalment no es nota encara)llavors a éll li agrada fer coses y anar a llocs diferents i m'agradaría dir-li el que pensó per no estar incómode però no sé com dir-li sense que se sente malament perquè es pren les coses molt enseriu, ayuda siusplaau, mersii
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
Si vols parlar amb ell, has de trobar el moment adequat per fer-ho, no sempre és un bon moment, així que et recomanem que busquis un moment de tranquil·litat on pugueu parlar sense presses. Pensa també quin és l'objectiu que tens al dir-li, és a dir, què vols aconseguir dient-li. No és fàcil, perquè poden interpretar-se malament les teves paraules. Una cosa que et pot servir és posar-te en el seu lloc, és a dir, si la teva parella et digués això com t'ho prendries? De quina manera t'agradaria que t'ho digués?
Pensa que podeu tenir gustos diferents en alguns aspectes i això no és incompatible en ser parella. Amb el temps anireu creixent i madurant, i a poc a poc anireu consensuant de quina manera voleu portar la vostra relació.
Esperem haver-te pogut ajudar una mica!
Una abraçada!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat