novia a distancia I discusións
Tinc novia a distancia. Portem 1 any i dos mesos. mica en mica ens hem anat fent mal mutuament i la nostre relació ja no es la mateixa. Ens barallem per tot, jo la insulto, ella em posa els cuernos! ! No saben qué més fer, ajuda siusplau.ens estimem molt...el que pasa es que sóc molt celosa, i que quan queda amb les seves amigues la insulto i em vull morir i l'odio
InterPersonal

Hola Anonima!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva sinceritat!
Portar una relació a distància no és gens fàcil. Cal que els dos membres de la parella estiguin molt entregats i fins i tot així, hi poden haver dificultats i mals entesos.
La gelosia, com saps, no és una bona base per una relació d’amor sana, al contrari! I pot acabar fent molt mal a una relació que podria anar perfectament bé. I què podem fer? Qüestiona’t, què és el que més por et fa i per quin motiu tens tanta gelosia... Llavors pensa en quines coses fan que la vostra relació sigui especial. En quins moments et sents segura amb la relació? Busca entre els teus records les estones bones de la vostra relació i utilitza-les quan et vinguin aquestes idees irracionals de gelosia.
És important que en puguis parlar amb la teva nòvia. La confiança és fonamental, i en una relació a distància és molt important que pugueu explicar-vos com us sentiu i les dificultats amb les quals us aneu trobant, per tal de trobar una solució. En cap cas podeu seguir tolerant els insults i les faltes de respecte! Us heu de parlar des del respecte sempre!
Recordeu que quan decidim estar amb algú és perquè estem millor que sense parella, si no és així, ens hem de qüestionar si val la pena seguir així o bé canviar algunes coses.
Esperem que trobeu la manera de solucionar aquests conflictes i discussions que teniu. Penseu en el vostre bé!
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat