:$
Què puc fer per què els tius es fixin en mi? sempre sóc la que passa d'esaparçebuda i n'estic farta. Tinc ganes de que els tius es fixin més en mi (anire a una festa, i m'agradaria conèixer a algú..)
InterPersonal

Hola justmeonegirl. Sóc l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal.
Doncs podries començar per fixar-te "en tu mateixa". M'explico: intenta veure quines qualitats bones tens i quan les tinguis identificades, intenta treure'n partit al màxim. I no em refereixo només a qualitats físiques sino també a aspectes més de caràcter, de personalitat, de comportament...Tothom i quan dic tothom és tothom, té uns trets tant físics com psicològics que l'identifiquen i el fan ser original i únic, única en aquest cas. Estic segura que tu també les tens. La seducció, l'atracció sexual entre les persones és molt més que tenir un cos o una cara "perfecta". Troba quines són aquestes coses que t'identifiquen i explota-les.
Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat