Vull tenir un corp perfecta
Des que entri en la secundària tinc el problema que m'agradaria tenir un cos perfecte, però mai ho aconsegueixo, començament menjar sa i fer exercici físic però al final per culpa de la vagància deixo de fer exercici ..
Sé que hauria de tenir alguna motivació però el menjar pot amb mi .. Que faig?
i no estic de sobrepès ni res del contrari (1.74M, 62kg) però vull sentir-me còmoda amb mi mateixa perquè m'agrada com sóc però el físic em perd ..
Sara Bujalance

Hola lolandlol! Efectivament, el teu pes està bé, així que no necessites perdre absolutament res. Però tot i tenir un bon pes i un bon cos, és important fer una alimentació equilibrada i fer esport per tal de mantenir també una bona salut. Si veus que tot i esforçar-te en fer esport no n'acabes fent el que has de fer és buscar un esport que t'agradi realment, així estaràs motivada per fer-lo i no et costarà gens. Per exemple, si córrer no t'agrada, passa de córrer perquè et costarà ser constant. En canvi, si vas provant i trobes que, per exemple, nedar, o ballar, o patinar t'agrada i t'ho passes bé, sempre et serà fàcil posar-t'hi. L'estiu és un molt bon moment per començar a fer esport, fa bon temps, tenim més temps... Si ara a l'estiu trobes algun esport que t'agradi i agafes l'hàbit després et serà molt fàcil. Molts petons!!