Estic farta del Mateix!
Quan quedo amb un noi que no conec, parlem i parlem i ens emboliquem. Així amb diversos fins que em quedi enxampada per un i després d'uns mesos sense parlar ni res li obro i ni em contesta després de 24h! i veig els seus snaps passant-s'ho bé i mirant la seva última hora de connexió .. des de llavors no vull tornar a tenir "lio" i vull alguna cosa més seriosa com una relació.
Fa uns dies vaig tornar a quedar amb un noi per conèixer-nos i tal, (ell havia arribat tard i sobre pensava que havíem quedat més tard) no volia "embolic" ni res només ser amics, després de parlar i parlar hores em vaig adonar que em Gustava seva manera de ser i segons ell també la meva, ens acurrucavamos en un sofà i tot bé fins que em diu que s'havia d'anar mientrás que jo podia fins moltíssim més (l'hora d'arribar a casa) .. i llavors em diu que li donés un petó, només un i el vaig fer però era més i més fins que li talli i em va acompanyar amb la seva moto a on m'havien de recollir i com em treien el mòbil aquell dia em va dir que per seguir parlant, li donés el meu face i que ja m'enviaria una sol·licitud, des de llavors ja han passat més de 3 dies i ho he buscat però no li he enviat la sol·licitud perquè no vull que em vegi desesperada i per veure si de veritat li gust com ell diu però ja no crec res d'això .. Què opines? Que faig?
InterPersonal

Hola Lolandlol!
Per iniciar una relació més seriosa i no un "lio" el que és important és anar a poc a poc. Donar-vos temps per conèixer-vos bé i no tenir pressa per voler córrer o cremar etapes.
Fa dies que vas escriure'ns i no sabem si a dia d'avui ja t'ha enviat la sol·licitud d'amistat o no. Si no ho ha fet, sempre pots fer-ho tu si vols, agregar algú al FB no significa que siguis una desesperada, simplement és una manera de seguir en contacte i seguir coneixent-vos. Si veus que ell no et segueix el rotllo, potser en aquests moments ell no està en el mateix moment que tu, i per tant ho hem de respectar.
Si pel contrari t'ha enviat la sol·licitud d'amistat, fantàstic! És una oportunitat per seguir coneixent-vos, i tal com dèiem al començament, no cal córrer. Una relació seriosa requereix temps. De mica en mica anireu veient si sentiu el mateix i us ve de gust iniciar una relació!
Que vagi molt bé i ja ens explicaràs com va evolucionant la vostra història! ;)
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat