El podré recuperar?
Bones:)
El que venia a dir es que fa unes setmanes el meu nòvio i jo ho vam deixar. Portavem un curs junts, i per un episodi de celos, ell m'ha deixat perquè segons ell no era normal tenir tants celos. Jo l'estimo moltissim, i de veritat que no puc superar aquesta ruptura. Estic confosa, i per aixo demano ajuda. Què és el que hauria de fer? Intentar olvidar-lo per sempre o lluitar fins a conseguir-lo un altre cop? Moltes gràcies per atendre'm.
Un petó!
InterPersonal

Hola Music is my life!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
Com saps la gelosia no és una bona companya dins d'una relació de parella. Sovint mostrar-nos geloses fa que les persones que ens importen s'allunyin de nosaltres i en cap cas demostrem que estimem més algú per estar geloses. Segur que amb el que t'ha passat has après alguna cosa, oi? Tots els errors que cometem ens han de servir també per fer-ne un aprenentatge i començar a canviar aquelles coses que no ens agraden i que no ens aporten coses bones.
Heu pogut parlar amb el teu ex del que va passar? Potser estaria bé que poguéssiu tenir una conversa amb tranquil·litat i valoreu si hi ha alguna possibilitat de "reparar" la vostra relació i tornar a començar. Això és decisió de tots dos, però si finalment ell no vol, ho hauràs d'acceptar.
Oblidar una relació que ha estat important per nosaltres no és possible, però sí que podem aconseguir, amb el temps, que en recordar-la no ens faci tant de mal. Tingues present que després d'una ruptura de parella és normal que et sentis confosa i que apareguin algunes emocions que potser mai havies sentit. No et preocupis perquè aquesta ànsia no dura sempre.
Esperem que pugueu mantenir aquesta conversa i que el resultat d'aquesta sigui el millor per a tots dos!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat