Amor de què?
Holaa!
Es que tinc un dubte i es que mira, el meu millor amic (soc noia) es com si em mires d'una altra manera, em diu coses precioses i vol quedar amb mi més de lo normal.
Es molt fan d'adolescents.cat i tinc por de que li comenci a agradar, perquè a mi no em mola, el veig com un germà petit, al que cuidar i vigilar que ningu li faci mal.
No vull semblar aqui prepotent ni res, es nomes per saber si hi ha algun indici per aturar-ho ja per la arrel. No vull que perdem la nostra amistat, me l'estimo moltisiimmm!!!!
Graciies!
InterPersonal

Hola. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot, et felicito per tenir les coses tant clares. Ja que, en aquestes situacions, de vegades les persones ens podem confondre. Si tens clar que és un amic però que no hi vols res més, que no et mola, has de ser sincera. Tu mateixa deixes molt clar que el què sents per ell és més un amor fraternal, que no pas de parella. Deixar les coses clares (amb tacte i sensibilitat però alhora amb contundència) no vol dir ser prepotent, vol dir ser honesta amb ell i amb tu mateixa. Segur que trobaràs la manera de dir-li. aixpo sí, et recomanaria que no ho fecis virtualment sino cara a cara. D'acord?
Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.interpersonal.cat