Estic feta un LIO *****
Doncs mira, estic feta un lio perquè hi ha un nen amb el que hem sortit molts cops des de principis d'any i n'estic molt pillada, almenys n'estava. Ara ja no m'interessa i necessito oblidar-l'ho, encara que crec que ja ho he fet. Doncs mira estic així perquè fa dos dies que conec a un nen molt simpatíc i maco, amb el que crec que jo li agrado i ell a mi. Penso que és la persona perfecte per mi, i amb ell he oblidat a l'altre. Però un dia em va obrir i em va dir que necessitava explicarme una cosa per sentir-se millor, i em va dir que estava molt deprimit perquè li agradava una nena que li va dir que no, i aquí va ser quan el meu últim grà d'autoestima es va derrumbar. Necessito ajuda, què puc fer? Li demano per sortir a veure que em diu? M'aguanto?
Siusplau necessito ajuda urgent
Gracies
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Fixa't que si el teu benestar i autoestima depèn únicament de que tinguis una relació amb algú, això et fa una mica esclava... la teva felicitat no pot dependre d'una altra persona sinó de tu mateixa, perquè si no, no seràs lliure!
És normal que estiguis feta un lio! Fa pocs dies que coneixes a aquest noi, ens expliques que fa tan sols dos dies, per tant potser estaria bé que et donis més marge de temps per conèixer-lo millor! No tinguis pressa ni vulguis córrer. Pensa que encara és recent haver deixat la relació amb l'altre noi i començar-ne una altra per oblidar la primera, potser no és massa bona idea. Així doncs, coneixeu-vos, dóna-li temps perquè descobreixi que fantàstica ets i a veure si també li agrades. Comenceu amb una amistat, sempre és un bon principi :) així tu també aniràs veient si realment t'agrada. De mica en mica ho aniràs veient i tu mateixa decidiràs si vols demanar-li per sortir o no.
Que vagi molt bé!
Una abraçada i bon estiu bonica!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat