Necessito ajuda
Fa un temps que m'agra moltissim un noi, no ens coneixem gaire però tampoc vui parlar molt amb ell pel Whatsapp perquè el trobo com distant i no vui ser pesada. Tinc una amiga que el coneix desde fa moolt de temps i bueno m'està aconsejant i tal però... Nse, m'encanta com és *per dins i per fora* però veig les fotos que penja al Facebook, amb 300mg, quasi tots de noies, i comentaris del pal "més precios pls?" pues... A més totes les noies que li donen mg o comenten, jo les veig preciossissimees, la meva amiga em diu que no els hi faci cas a aquestes noies, que ella em veu meés a mi amb ell que a cap d'elles, però clar és amiga meva, que vols que digui... Però sk a mi m'encanta enseriio aquest neen! Però veig a totes les noies aquestes i em vinc abaix, penso que no tinc possibilitats, no se que fer😢.
Mersi💕
InterPersonal

Hola Clàudia!
Què aconsegueixes comparant-te tota l'estona amb les altres? Com veus, l'única cosa per la qual serveix és perquè no valoris tot allò bo i fantàstic que segur que tens!
Tu tens un avantatge davant la resta, i és que la teva amiga el coneix des de fa molt de temps, i per tant ella pot aconsellar-te i pot ajudar-te a que us conegueu una miqueta millor. Això no vol dir que automàticament aquest noi també li comencis a agradar, però si et coneix, pot descobrir com ets, i mai se sap si els sentiments poden ser els mateixos que els teus! A més, així tu també aniràs coneixent-lo millor i veuràs si el que sents és només atracció física o bé també t'agrada la seva forma de ser i comportar-se.
Parla amb la teva amiga a veure quins consells et dóna i a veure si podeu iniciar una relació d'amistat entre tu i aquest noi, de moment...
Que tinguis moooolta sort Clàudia! Ja ens explicaràs!
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat