Li molo?
Hola, el nen que em mola, no em fa cas la merda es que no se com m'he pogut enamorar d'ell perque mai em parlat ademes pensa que soc lletja perque un cop al bus estaven dient amb els seus amics va per tu va per tu a nenes lletjes i jo incluida, com anava dient, em ratllo perque mai podrem ser npvios i ademes que no se perque em mola es que es gyapo fort malote amb tableta m'encantee i ademes es amable i nomes de veure el seu somriure em desfaig es sincer tan monoo ademes que es un curs mes gran i es canvia de insti i no crec que estigui molt interessat amb mi perque soc fea enana i gorda ho tinc tot
InterPersonal

Hola Anònima!
No ens agrada gens que et diguis a tu mateixa coses tan horribles: "soc fea enana i gorda...". Pensa que el primer pas és estimar-te a tu mateixa i valorar tot allò bo que tens, que segur que són moltes coses!
A vegades ens enamorem de la persona que sembla la menys indicada... expliques que ell passa de tu i que no creus que estigui molt interessat en tu, però com ho saps? Has parlat mai amb ell? Potser, per començar el que podries fer és iniciar alguna conversa amb ell i veure com reacciona. Començar per una amistat és sempre una bona opció. Pensa que, encara que canviï d'insti, això no significa que no pugueu seguir en contacte.
Si finalment ell no sent el mateix que tu, no te'n queda una altra que acceptar-ho i respectar-ho. Al començament estaràs més ratllada, però intenta distreure't, conèixer gent nova i veuràs com a poc a poc vas estant millor.
Una abraçada i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat