Estudi fisio
Hola Bon dia!
Em seria de molta utilitat la resposta. Al setembre començo 1 de batxillerat, i en principi estic en el grup humanistic, pero no m'agrada,ja que el que jo vull es estudiar fisioterapia, i haig d'anar al bat cientific, ara aqui el problema, em fa molta por fer el cientific, pero moltissima,ja que jo mai he sigut molt d'estudiar, pero sento que fisio es el que vull i estic segura. La meva pregunta es: puc fer bat humanistic i quan acabi puc fer algun grau o estudi per fer de fisio?? Siusplau contesteu estic molt estressada per aquesta situacio i gracies. PD: perdo per les faltes.
InterPersonal

Hola Patri!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Doncs nosaltres no tenim aquesta informació, però n'estem segures que els teus profes poden orientar-te molt millor que nosaltres. Parla amb ells i que t'indiquin quins itineraris formatius existeixen per arribar a estudiar fisioteràpia.
Si l'alternativa és estudiar el batxillerat científic, no et desanimis, i sabent que mai has estat una persona d'estudiar molt, hauràs de posar esforç i força de voluntat per tirar-ho endavant. Potser no serà fàcil, però no impossible! És important que et facis un pla d'estudi i que portis les assignatures al dia, i si veus que et costa sempre pots fer algunes classes de reforç!
Esperem que trobis aquell camí que t'ajudi a aconseguir el teu objectiu! :)
Una abraçada ben forta i molta sort!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat