novio
Hola!
Tinc un novio que viu MOLT lluny de mi i només podem parlar per el xat del gmail i es conecta molt poquet, el trobo moltíssim a faltar, que puc fer per superar-ho o per arreglar-ho?
A més quan ens veiem tenim molta vergonya... :(
Gràcies
InterPersonal

Hola norata01. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
És normal que ho passis malament quan tens una persona que t'estimes tant lluny com dius. Que el trobis a faltar, que et trobis sola...Jo et recomanaria, però, que quan no estàs amb ell no et quedis pensant tot el dia que no el tens, que està lluny, etc.. Intenta fer coses que et motivin, que t'agradin i que t'ajudin a distreure't. Intenta reservar-te una "part" del dia per pensar en ell, parlar-hi, etc. però que no t'ocupi tot el dia. I quan ho facis, pensa en les coses positives de la vostra relació. Quan ens centrem massa amb les dificultats o en les coses negatives...pot ser que les fem més grosses del què són.
Gràcies per la teva confiança. Espero haver-te ajudat.
Assumpta Muns Altarriba
/www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat