Problemes d'edat
Tinc un problema i és q magraden els nois més grans que jo, això no seria cap inconvenient si no fos pq tenen entre 10 i 30 anys més q jo. Ja fa dos anys q m'agrada un noi q en té 28 i no sé q fer per evitar enamorar-me d'homes tant grans.
Ajuda si us plau!
InterPersonal

Hola Nergrp!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
A vegades ens sentim molt ben acompanyats per persones molt més grans que nosaltres i això pot fer que fins i tot ens n'enamorem o ens sentim atrets per aquestes persones. Sovint l'admiració que sentim per les persones més grans que nosaltres ens fan confondre-ho amb l'enamorament. En aquests moments tu i aquest noi us trobeu en moments del cicle vital molt diferents que dificulten que la relació evolucioni de forma favorable.
Has de pensar que hi ha una diferència d'edat molt important. La diferència d'edat, més que els anys que us porteu, té a veure amb els diferents moments vitals que esteu vivint. Segurament tu estàs acabant l'Educació Secundària i et toca plantejar-te el teu futur acadèmic (batxillerat, cicle formatiu...) i ell amb 28 anys és molt possible que estigui immers en el món laboral i amb algun projecte personal al cap... Per això és complicat que aquesta relació acabi materialitzant-se.
El que podries fer és augmentar el teu cercle d'amistats amb nois de la teva mateixa edat. D'aquesta manera, en estar més en contacte amb ells, tens més probabilitats d'enamorar-te d'algun d'ells.
Esperem haver-te ajudat una mica!
Una abraçada i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat