flexibilitat i gorda
1- vam anar a una piscina amb tota la classe i era l'unica que portava banyador i es van riure de mi i em van dir gorda ara quan inviten a alguna piscina o platja no vull anar.... :(
que puuc fer per porttar biquini??? ( el banyador el porto perque et fa mes prima.
2- no soc res flexible i ens fan obrir de cames, sempre estiro abans de obrirme pero mai puc . que puc fer per obrirme de cames rapid?
InterPersonal

Hola Emily!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersona. Moltes gràcies per escriure'ns!
1. Tu amb què et sents més còmode o què t'agrada més? És important que vagis amb el que tu et sentis bé, que la resta de gent digui o pensi el que vulgui. Si tu estàs millor amb banyador, posa-te'l sense problemes, o si pel contrari vols anar amb biquini, compra-te'n un que t'agradi com et queda i endavant! No permetis que ningú se'n rigui de tu o et falti el respecte.
2. Això requereix entrenament, no et recomanem que ho forcis, ja que et podries lesionar. Parla amb el teu profe d'educació física i que et recomani alguns exercicis per guanyar en flexibilitat ;)
Una abraçada i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat