perdre pes
Hola. Primer de tot gracies per ajudar als adolescents amb el consultori.
El fet es que tinc 15 anys no soc mol alt i crec que m'hauria d'aprimar una mica. Menjo quantitats normals i unes 2 peçes de fruita al dia. Faig bicicleta 2 cops per setmana i futbol 3 cops.
peso 68 i soc baixet.
podrieu dirme uns exercicis per aprimarse facilment i que exerciti tot el cos?
gracies!
Sara Bujalance

Hola josep_09! Doncs la veritat és que qualsevol esport intens (com el que ja fas, futbol, bici, etc) va bé per tant per mantenir un bon pes com una bona salut. La clau està en ser constant i practicar esport habitualment, com ja fas. A més, bicicleta i futbol, que és el que fas, són dels esports més complets que podem fer. Altres esports que pots fer que també són molt complets i exercites tot el cos són: la natació, el ball, el tenis/squash i tant el bàsquet com el voleibol. Encara que ja fas molt d'esport, 5 cops a la setmana està molt bé, així que tampoc no cal que facis més esport si no vols. Molts petons!!