DEPRESSIVA...
Hola adolescente! Bueno, estic bastant trist i depressiva, no paro de plorar i estic sensible a tot el que em diguin. El problema principal és que els meus pares es van a divorciar perquè han tingut problemes i bé, hi ha un moment en què l'amor s'acaba. M'ho van dir fa poc i m'han entrat atac de nervis i de tot, diuen que es portessin bé però es que al cap d'un temps s'aniran distanciant, no m'imagino una vida en què estiguin separats. No atur de plorar i m'han dit que si vull em porten a un psicoleg i tot ... Però és que no vull que tot acabi així, veig fotos junts i em deprimeixo i no sóc capaç de passar 3 dies sense algun dels dos . No se que faré perquè tampoc vull deprimirles. ¿Que puc fer per no deprimir? Un psicoleg em ajudaria? Doneu-me opinions siusplau.
Petons i moltíssimes gràcies! :)
InterPersonal

Hola bonica,
Moltes gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
És natural que estiguis així, tot just fa uns dies de la notícia i encara l'estàs paint. La separació d'uns pares, malgrat puguis entendre les seves raons, pot comportar un temps d'adaptació.
Plora si ho necessites, és una manera que té el nostre cos de gestionar les pèrdues i els canvis. És possible que també tinguis por per com seran les coses en un futur i que necessitis el teu temps per adaptar-te. Anar a un psicòleg et pot ajudar en tot aquest procés.
Recorda també que els teus pares han deixat de ser parella, però mai deixaran de ser pares, per tant, continuaran protegint-te i ajudant-te en tot el que necessitis.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat