Situació massa difícil, ajuda si us plau :'''(
Hola tinc 17 anys i estic molt confosa ara mateix.
Resulta que hi ha un noi que conec de fa temps i que és molt amic meu de fa uns anys però crec que està enamorat de mi. Ell no m’ho ha dit directament però sempre em tira indirectes des de fa uns mesos i jo intento esquivar-les de manera que se n’adoni que no vull res amb ell.
El problema és que he començat a sentir coses per ell, ens veiem gairebé tots els dies però quan no estic al seu costat només faig que pensar en ell i que necessito estar amb ell. Ell sempre s’està preocupant per mi, és molt detallista i sempre està fent plans per la propera vegada que ens veiem. Crec que estic enamorada i m’agradaria estar amb ell si no fos perquè no m’atrau gens físicament. Només pensar el que dirien els meus amics de mi si sapiguessin això fa que em tregui la idea del cap. Li he donat moltes voltes i la opinió dels meus amics és massa important per a mi i guanya a tot això.
No se com fer per desenamorar-me i sobretot no fer-li mal a ell amb aquesta situació. Hauria de deixar de veure’l? He intentat fixar-me en altres nois però no aconsegueixo sentir res més enllà de l’atracció física per dir-ho d’alguna manera. Li he de dir la veritat? No crec que això fos una bona opció perquè faria malbé la seva autoestima i ell ja ho ha passat prou malament per això en altres casos…
En fi… és evident que no puc demanar consell als meus amics pel que he dit abans i per això t’escric a tu perquè això no pot continuar així més temps… No vull fer-li mal…
Moltes gràcies adolescents, seguiu així amb la web!
InterPersonal

Hola bonica,
Doncs quina llàstima que una història tant bonica no pugui ni començar per por als comentaris dels vostres amics! Si els teus amics són amics de veritat, acabaran respectant la teva decisió, això tingues-ho present.
Però si tu ja has pres la decisió que no vols viure aquesta història i has decidit oblidar-lo, és important que posis distància. Intenta reduir les converses, deixar de veure'l i de seguir-lo a les xarxes socials. Si vols li pots explicar que necessites una mica d'espai i ho haurà de respectar. Serà dolorós, però si tu creus que això et farà estar millor, endavant.
Una abraçada i bon estiu!
www.consultajove.cat