Indecisa, ajuda siusplau
Hola,necessito ajuda urgent siusplau.
El cas es que estic molt enganxada al meu millor amic, m'agrada molt, els meus amics ho saben, i soposo que ell també ho pot deduir. Estem tot el dia enfadant-nos, pero al final ell sempre es disculpa i em diu que ho sent i ho arreglem. El altre dia em va donar tres picos, jo el vacilava i al final mels va acabar donant, pel whatsapp em va dir que li va agradar d'una manera subtil. Un altre dia diferent em va fer plorar perque va explicar una cosa que vaig dir dell i que es va enterar, i ho va explicar davant meu a tots als nostres amics, no vaig poder resistir-me i vaig plorar de rabia, vaig marxar d'alla amb una amiga, despres ell va venir i em va dir que ho sentia i que s'havia passat i despres em va començar a agafar les mans i sentarme a sobre d'ell (també va començar a botar quan jo estava a sobre seu... i se li va empalmar una mica...)
El cas és que tothom veu feeling entre nosaltres, pero també em diuen que li tira la canya a totes.
Hi ha un altre nen que es vol liar amb mi, (i el meu millor amic no el soporta) i jo no se que fer, perque el meu millor amic marxa de vacances molt temps i no se quan el veure, i amb laltre nen he quedat dema. No se si liarme amb ell, perque jo estimo al meu millor amic, pero el meu mejo es molt gelos, i tambe hi ha la possibilitat de que si em lio amb laltre es doni compte de que sent algo per mi......
tampoc li puc dir el que sento, perque tinc por de que es distancii...
Que hauria de fer? liarme amb laltre? o esperar al meu millor amic?
necesito molta ajuda siusplau
gracies
InterPersonal

Hola bonica,
Sentim molt arribar tard! Com va anar la trobada amb aquest noi?
De totes maneres, és important que siguis honesta amb tu mateixa. Si t'agrada el teu millor amic, pots fer dues coses:
- Dir-li i veure quina és la seva reacció. Si és positiva, genial! i si és negativa, potser us distancieu una mica (que t'aniria bé) i així el pots oblidar més fàcilment.
- Continuar com fins ara i ser únicament la seva amiga, sense saber si ell sent alguna cosa per tu o no.
Nosaltres no podem endevinar els sentiments dels altres, a vegades prou feines tenim a conèixer els nostres!, per tant, només ell sap què sent per tu. I a tu et toca prendre una decisió i assumir el risc.
Una abraçada i bon estiu!
www.consultajove.cat