Estic bé?
Hola.
Tinc 14 anys, sempre he sigut una noia molt insegura de mi mateixa. Però en aquesta edat de canvis encara més. Medeixo 1'55 i peso 45 quilos. Estic bé?
La gent em diu que estic prima, però jo no em vec així.
Que puc fer?
Sara Bujalance

Hola zxz! Fes cas de la gent perquè el teu pes està bé, estàs prima! Per mantenir un bon pes, com el que ja tens, només cal que mengis equilibrat i que facis esport de manera habitual. Per guanyar seguretat en tu mateixa és necessari que t'accepti tal i com ets, aprenent a valorar-te de forma positiva, donant-te permís per equivocar-te com tothom, creure realment que ets una persona digna de respecte i amor i recordar que no hi ha ningú que sigui millor o pitjor que tu, perquè totes les persones tenim valor i totes ens mereixem ser respectades. També és important que et rodegis de gent que et faci sentir bé, i estimada, això t'ajudarà. Molts petons!!