el meu novio o el meu amic (ex)
ola tinc 15 anys,, des de fa un mes que estic sortint amb un noi del meu institut, pero aquesta any a donat la casualitat de que el meu EX va a la meba clase!!
me ne donat conte de que encara me mole.. lo mes fort es que a les clases, ell sempre em fa indirectes,, i jo els hi torno,,
l'altre dia vaig quedar amb ell i em ba possar els dits..
NO SE QUE FEERR!!
nessesito ajuda!!
nesesito algun consell
InterPersonal

Hola. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Aquestes coses passen, i és normal que encara sentis coses pel teu ex. Però hauràs d'intentar acalarir els teus sentiments, els teus desitjos, etc. i decidir-te. Per no fer mal als altres i per no fer-te'n a tu. Intenta posar en una balança, simbòlicament, quines coses pesen més, de l'un i de l'altre. Pots escriure-ho en un paper, fer 2 columnes i anar posant totes aquelles coses positives i negatives d'un i de l'altre. També et suggereixo una reflexió: per què vas tallar amb el teu ex?. Potser això t'ajuda a decidir.
Espero haver-te ajudat. Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.interpersonal.cat