pes
Ara fa poc que he començat a aprimar-me però, cada quan es començen a notar els efectes de com menges? En una setmana?? Dues?? Per exemple, si jo ara m'inflo a xocolata, quan veure que m'he engreixa't una mica?? Es pot saber??
Gràcies i bona nit
Sara Bujalance

Hola Miss.Anonimis! Per menjar un dia xocolata no notaràs que t'has engreixat. Els resultats tant d'una alimentació equilibrada com d'una que no ho és no són immediats. Cal ser constant en els hàbits i esperar, com a mínim, unes setmanes. També dependrà de la resta de l'estil de vida de la persona, si és més actiu o més sedentari, i també dependrà de la genètica de la persona. Hi ha qui aprima fàcilment, hi ha qui engreixa fàcilment, i hi ha qui ni engreixa ni aprima fàcilment. El que hem de tenri clar és que l'única manera d'aconseguir un bon pes i un bon cos és ser constants en una alimentació equilibrada (com marca la piràmide alimentària) i en fer esport. Els resultats valen la pena, tant si arriben abans o després. Molts petons!!