Em veig fatal
Hola! Primer de tot vull donarvos les gracies per treurens tants duptes i neguits!
La meva consulta es, que puc fer perque em veig molt gordaa! Medeixo 1'55 aprox i peso 44kg no em veigo gorda per tot el cos, osigui, la art dabaix de la panxa me la veig super inflada i no ho soporto. Com puc fer per aprimarmesense deixar de mejar? Cada com menjo menys pro em moro de gana. Al L' estiu passat, per coses similars em van ingresar a un hospital, i vaig esta vivient alla fins al març daquest any. Vull aprimarme, faig molt esport pro tampoc m?aprimoo :(
que puc fer? i merci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Sara Bujalance

Hola cmaria31! És que no necessites aprimar res! Ja estàs prima! Pensa que la panxa és normal tenir-la una miqueta inflada, perquè no és plana del tot com si fos una taula. El que has de fer per evitar tenir aquesta inflor és menjar bé i fer esport. Menjar poc no és una bona idea per aprimar perquè, a més de ser perillós per a la salut, l'única cosa que aconseguim és engreixar a mig/llar termini. El cos "s'espanta" quan rep poc aliment i aleshores ho intenta compensar fent més lent el metabolisme per tal d'acumular reserves d'energia, o sigui, de greixos. Per tant, l'única manera de mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, suficient (sense passar gana), fer tots els àpats i fer esport. També és important que recordis que per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos és important acceptar-nos tal i com som i estimar-nos de debò. Aquesta és la millor manera de sentir-te bé amb tu mateixa. Molts petons!!