bonica com hauria de veure'm
Estimats adolescents, sóc una noia de 15 que mai he estat "prima", es a dir, sempre he sigut una noia de corbes. A mida que va passant el temps, cada cop m'avergonyeixo més del meu cos. A l'estiu em fa vergonya anar a la piscina o a la platja per por, o fins i tot perque no em trobo a gust amb biquini/banyador. Nosé que fer. Poster seria una consulta més aviat d'alimentació per aprimar-me, però no vull aprimarme (una mica potser sí, però això ja se sap com és fa, amb esport i bona alimentació) sinó que vull veure'm bonica com una noia s'hauria de veure. Poguer posar-me qualsevol cosa i mirar-me al mirall i pensar: aquesta sóc jo! amb un somriure i no amb cara de fàstig. Nosé exactament que fer, només m'agradaria saber la vostre opinió. Moltíssimes gràcies adolescents.
pd: hi ha gent que m'ajuda moltíssim com les meves amigues les WARRIORS (we fight for smile evryday) però tot i així no funciona.
Petons
InterPersonal

Hola bonica,
Moltes gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Expliques molt bé la teva situació, fins ara, si no tenies un cos espectacular i prim, no et podies considerar bonica. Per sort, aquesta concepció de bellesa està canviant i cada vegada més apareixen models amb característiques diferents que ens allunyen d'aquesta "perfecció" tan irreal.
La veritat és que només tenim un cos, i és amb el que haurem de viure la resta de la nostra vida. Nosaltres decidim si volem odiar-lo o estimar-lo. Amb estimar-lo ens referim a cuidar-lo, mimar-lo i buscar allò que el fa únic. Et defineixes com una noia amb corbes, doncs fes d'això el teu punt especial!
Una abraçada!!
www.consultajove.cat