SOS ESTIC GORDA
Hola !
Mira, tinc 14 anys, faig 1.63m i peso 63 kilos. No em sento bé amb mi mateixa. Jo no menjo molt ni tampoc xuxes ni dolços pero estic bastant grassa.
Vull saber que puc fer per aprimar, alguna dieta, exercicis,etc.
Siusplau ara que es estiu i m'he comprat uns bikinis super xulos voldria aprimar, el que més cames i panxa. Moltes gracies i molts petooonets.<3
Sara Bujalance

Hola albeta01! El teu pes està bé, no necessites aprimar res! El problema, en realitat, està en com et veus tu a tu mateixa, o sigui, de com et perceps, i sembla que estàs sent massa dura amb tu mateixa. A més, per mantenir un bon pes i un bon cos no cal fer cap dieta en concret, el que fa falta és ser constant en dur una alimentació equilibrada i variada (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
, suficient (sense passar gana) i repartida en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda. Els complementaris poden ser un entrepanet, una peça de fruita o un iogurt, per exemple). També és important que facis esport habitualment, al voltant de 2-3 cops a la setmana com a mínim. Qualsevol esport t'anirà bé, però si vols treballar cames en concret fes bicicleta, patinatge o step i si vols treballar panxa fes exercicis amb un hula hoop. Per les cames també t'aniran bé aquests exercicis:
I per la panxa et vindran bé aquests altres:
Molts petons!!