La mevaa mare!
Hola, el cas és que, sobretot ara a l'estiu que estem més amb la familia, em dóno conte que la meva mare es passa el dia, al sofá, jugant a l'ordenador, bebent cocacola i fumant i arriba la nit, i es passa la nit tossint, amb mal de cap i sense poguer dormir, i jo li dic que l'insomni que té es degut a fumar, la cocacola i l'ordenador. Està tarde, per exemple, li he dit: Mama, juguem a jocs de taula i m'ha dit: No que em fa mal el cap i no em trobo bé i li dic: i que vols fer: i em diu: jugar a l'ordenador i jo li he contestat: I jugant a l'ordenador no et fa mal el cap? i em fica l'excusa de que el mal de cap, l'insomni i q li fa mal, ella diu que es pq té fibromialgia però jo crec que si ella, fes un esforç per millorar, vale que en la fibromialgia et fa mal tot però estaría una mica millor, i no vol fer res, avui m'he passat la tarde plorant pq jo estic preocupada pels seus habits, fumar, beure cocacola, jugar a l'ordenador i passa de mi, no pot dormir, li fa mal tot, no vol sortir ni fer cap activitat i jo li dic aixo pero em diu que la deixe estar? QUE FAAIG? AQUESTS HÀBITS PODEN ACABAR EN UNA MALALTIA MENTAL SOBRE AIXO DEL VICI A L'ORDENADOR, AJUDAAA!
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Bonica, doncs entenc que estiguis preocupada! Sap greu que la teva mare estigui en aquesta situació!!
Diga-li com et sents, que estàs preocupada i trista i qeu no és just epr ella ni per els del voltant que estigui aixi i no es cuidi! Que al vols ajduar i epr això lii ofereixes altres plans! i qeu vols qeu vagi al metge i al psicòleg!!
Que es cuidi i disfruti i, que hi ha moltes amneres de solucioanr el que ens passa!
Insisteix en que t'escolti. Si no ho fa de veu, li pots escriure una carta!
Demana ajuda a altres adults iq eu et doninn un cop de mà epr aniamr-la!
Endavant