Engany i edat
Hola bon dia, soc una noia de 17 ja complerts, fara 1 any aprox. Vaig coneixer un noi per internet, que ara en te 24. Parlem sempre, molt carinyosos, i ens hem vist 1-2 cops, pero li vaig enganyar dient-li que ara suposadament tinc 22, ell es creu que els tinc, tot i que ens hageum vist, se que li agrado, i a mi també m'agrada, pero tinc por que al revelarli la meva edat real ja no vulgi saber res, i espatlli el que tenim.
No se que fer, se que li haig de dir, pero tinc por de perdre el que tinc... Ajuda si us plaau!!
InterPersonal

Hola Algu més d'aquest mon!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs toca dir-li! Considera què serà més fàcil de portar, confessar la veritat i demostrar que ets valenta o que t'enganxi, perquè acabarà passant?
Diga-li que li has de dir una cosa important, una cosa que et preocupa. Diga-li a la cara, qeu ell entengui que epr tu és important. I mentre li expliquis express que la teva intenció era sota el fet de que t'agradava molt i que volies tenir al oportuntiat de coneixe'l.
Ell decidirà què fer, però segurament és més fàcil acceptar que l'altre ha rpes una decisió després de tu ser valenta, no perquè siguis mentidera. Entenc que al teva intenció era positiva. Parla amb ell!!! També hi ha la possibilitat de qeu ho entengui i surti bé, no? Hi ha gent molt boerta de ment en aquest món!
Eli Aulet www.interpersonal.cat