No se com parar-ho
Sóc una noia que no m'estimo gaire. No se si aquest es el problema principal del meu major problema; fa temps vaig enviar una foto amb roba interior, però després això va anar continuant. Fins el punt que no ho puc parar. cada vegada qu eun noi em demana una foto jo accedeixo sonse ser-hi concient i l'acabo passan sempre. Avegades em dic a mi mateixa que no ho fagi però com sempre ho faig. No puc parar-ho, si no ho faig em sento diferent, incòmoda, etc. Què puc fer per parar-ho?
InterPersonal

Hola!
Sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'Interpersonal
Doncs , el que a mi em preocupa molt és com és que et sents més incòmode per no enviar la foto que no pas per les conseqüències que pot tenir enviar aquesta foto! Estàs desprotegin-te totalment fent l'acte d'enviar una foto íntima. hi ha mil campanyes engegades pel fet de protegir al nostra privacitat.
Fas bé d'haver consultat perquè el que fas té un risc molt alt!!! Només depèn de tu parar-ho! Deixa estar els pensaments que t'empenyen a fer-ho. Els altres t'han d'acceptar tal qual ets, no pel que els hi dones!!!! A més , obrir tan fàcilment les portes genera rebuig en l'altre.
Cuida't i aprèn a estimar-te deixant de fer aquest acte!