LA PANXULINA
Hola!
Bé d'aquí 2 setmanes me'n aniré de campaments i m'agradaria poder aprimar sobretot d'estomac i les cuixes. El que passa esque no se com fer-ho. Òbviament no vull deixar de menjar ni tonteries però no se s'hi ha algun truco per aprimar ràpid. Se que no es bo però bé...
Per exemple he sentit que si bec aigua amb llimona pel matí i abans d'anar a dormir aprimaré. A partir de demà començaré a sortir a córrer així que suposo que també ajudara.
Medeixo aproximadament 1,65 i peso 60 així que m'agradaria baixar fins a 55 o 50. Vaja o simplement que se'm vegues l'estomac més prim.
Sara Bujalance

Hola littlepony! Beure aigua amb llimona està bé però pensa que no hi ha miracles ni formes efectives de perdre pes ràpid. L'única manera és ser constant en una alimentació equilibrada i en fer esport de forma habitual. I també és important ser pacient perquè els resultats d'una alimentació equilibrada i de l'esport és recullen al cap d'un temps (2-3 mesos), en uns dies no ho notarem. A més, tampoc hi ha manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos. El que sí podem fer és mantenir un bon pes en general, incloses cuixes i panxa, menjant bé i fent esport. Fer esport, de fet, és una molta bona manera de treballar el cos. Qualsevol esport que t'agradi t'anirà bé, però si vols treballar cuixes en concret fes bicicleta, patinatge, step i/o exercicis com aquests:
I per la panxa fes exercicis amb un hula hoop i exercicis com aquests:
Molts petons!!