Anorexia
Siusplau contesteu! La setmana passada em van anunciar al metge que tinc anorexia i m'he de tractar... El que volia consultar es que si això ho puc explicar a les meves amigues o no per que tinc por que s'allunyin de mi o coses així... Tindria d'explicar-ho o es massa personal?
Sara Bujalance

Hola elena23! Si ho expliques o no a les teves amistats és una cosa molt personal que només pots triar tu. Si tens la necessitat d'explicar-ho, fes-ho. Si són amistats de debò t'escoltaran i et recolzaran. A més, si has de començar un tractament és possible que en alguns moments vegin coses relacionades amb el tractament i no les entenguin, per això pot ser una bona idea explicar-los què t'està passant, així no t'hauràs d'amagar de res i podràs comptar amb el seu recolzament. Però ja et dic, si no et ve de gust explicar-ho, o encara no et sents preparada per fer-ho, no ho facis. Tant respectable és que ho expliquis com que no ho facis. A més, potser ara no et sents prou preparada, però d'aquí un temps sí. Molts ànims i molts petons!!