Nose q feer pf..
hoola! Primer de tot gràcies per respondre'm
Buenu dons el que em passa es que porto surtin amb un nen desde fa 1 any i algun
Mes i bueno que crec que mestic enamoran d'un de 15 parlem cada diaa i nose pero clar jo a la meva parellA lestimo moltisim i ns tampoc el vui deixar saps.. Buenu que espero que hem podeu dir que fer perque si me enamorat d'un altre potser perque ja no mahrafa tant nose.. Si podeu publicar la consulta millor perque aixi tindre mes opinions dels altres adolencents.. Gràcies
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Quan un està en una relació llarga és natural qeu els sentiments no siguin tan forts com els primers dies, que és quan estem amb l'enamorament al màxim. Llavors per sort la cosa es va calmant i és saludable. Un cop es va calmant un pot pensar que ja no està tan enamorat o tenir dubtes, eprò llavors aparèix l'amor i les ganes de compartir junts.
perquè una relació llarga estigui plena d'emocions s'ha de cuidar i posar esforç en fer coses divertides i comaprtir moments d'intimitat, com ser també amics.
De totes maners, a vegades també pot apssar qeu ens enamorem d'algu altre. Et recomano que intentis deixar passar un temps per veure com et sents i veure com evoluciona la relació. Si t'estimes a la teva parella disfruta d'ell , però si en algun moment veus clar que ja no vols estar més amb ell, doncs li hauràs de comunicar qeu han canviat els teus sentiments i fer front a la ruptura.
Endavant