😩😩😩😩😩
hola mira: tinc 13 anys i fa 3 mesos vaig fer una consulta sobre com em podia engreixar i em vas contestar que fes el meu dia a dia és a dir: que dini, que sopi, que esmorzi, que breni...etc menjo molt i sóc molt alta però no m'engreixo. He fet el que em vas dir durant 3 mesos i no funciona. Què faig?
Ara peso 49,5 i d'alçada faig 1'68. Sóc molt alta i prima. Em vull engreixaaar!! Om ho faig? Segueix-ho fent el teu consell o què?
Sara Bujalance

Hola! Pensa que el pes també depèn d'un factor genètic, això fa que algunes persones que són primes de forma genètica puguin trobar dificultats en engreixar, com sembla que t'està passant. De totes maneres, el millor que pots fer és continuar menjant de tot i fent tots els àpats, i fer esport habitualment. Intenta fer esport al voltant de 2-3 cops a la setmana. L'esport no engreixa, però et posa en forma i això farà que et vegis millor. També és molt important que tinguis paciència, encara tens 13 anys, tens molts anys per davant per créixer. Dóna-li temps al teu cos per madurar i ja veuràs com en els propers anys anirà prenent formes més adultes, i tot i no engreixar, et veuràs amb més cos i millor. Molts petons!!