Massa tímida
Parlo amb un noi al que li agrado una mica i ell també m'està començant a agradar. Els dos som molt tímids i no ens atrevim a quedar. No se de que parlar amb ell pel WhatsApp i motes vegades es fa una mica incòmode. Crec que si quedéssim en persona també em quedaria en blanc i no sabria que dir-li. Que faig?
InterPersonal

Hola anònima,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Entenem perfectament el que expliques. És veritat que quan ens agrada una persona, tenim tanta por de quedar malament o fotre la pota que ens posem nerviosos i encara s'empitjora la sitaució.
En el teu cas tens l'avantatge que ja sabeu que us agradeu, per tant, serà més fàcil ser sincers quan quedeu. Pots dir-li tranquil·lament que estàs una mica nerviosa, ja veuràs com això et farà estar millor.
A més, si quedeu cara a cara, per què no proveu de fer alguna activitat? Com anar al cine, a veure algun espectacle, o fer escalada, preparar alguna festa... així tindreu temes de conversa per trencar el gel i llavors... llavors ja us sortiran els altres temes de manera espontània, ja veuràs! ;)
Una abraçada!
www.consultajove.cat