Què puc fer al respecte?
Hola! M'agradaria fer una consulta sobre una cosa que em va passar aquest mes d'octubre, en una classe de matemàtiques em vaig tenir que asseure amb la meva millor amiga i dos nois de la classe, amb un d'ells no m'hi parlava, fins que aquella hora ens vam començar a mirar fixament i li vaig somriure. Aquella mateixa tarda vam començar a parlar per el mòbil i em va caure molt bé, dues o tres converses més tard em va demanar per estar amb ell de lio i li vaig dir que sí.
Ara ve el problema, només em parla quan vol, pero quan em parla es super afectuós amb mi,quan li envio un missatge per parlar em diu que ara no pot i que parlem més tard,una amiga meva diu que això els hi diu a totes les noies, però el que més m'afecta és que quedem per liarnos un dia i ell mai m'bra per dir-me l'hora en que quedem i tal...
Siusplau necessito consell!
InterPersonal

Hola. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal,
N'has parlat amb ell? Potser a ell ja li agrada tenir aquest tipus de relació. De "lio", com dius tu, però sense més. Tampoc dic que sigui una cosa dolenta, si els 2 hi esteu d'acord. El cas és tenir clar quina relació vols amb ell. Pot ser una relació de lio però amb una mica més de comunicació, de contacte, no?. Si ja t'ha fet el mateix vàries vegades potser sí que no vol anar a més. Aclareix-te tu primera i després intenta parlar amb ell si creus que val la pena. I si no, "a otra cosa mariposa".
Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.interpersonal.cat