un semblara una tonteria pero....
la questio es que em veig gorda. se que hus arriben decenes de consultes com la meva al dia pero es aixi. volia que em diiguessiu si penseu de tot cor si estic gorda o no!!
mireu tinc 13 anys ara daqui un mes 14 i medeixo 1,60, peso 47 kg i totes les meves amigues pesen menys que jo i son mes altes menys una que es molt baixeta. em veig les cames gegants i la panxa em surt una mica no em veig el "xixi" si miro de dalt. vaig a una escola on una quarta part del curs ha patit o pateix trastorns alimentaris i putser aixo mafecta una mica vas pels passedissos, pels lavavos i sents a moltes noies dient: "tia esque me encordat 200g haig de fer ja operacio vickini" nenes que estan com un puto pal: "cada dia em veig pitjor tia em vull morir" i com que hi ha poca gent gorda arriba un moment que putser no estas super gorda pero a la minima que ja ho estas una mica pues ets la gorda. perdo per explicar.vos la meva vida. moltes gracies per estar sempre aqui i reponeu a la pregunta:
estic gorda si peso 47 medeixo 1,60 i fare 14 anys???
Sara Bujalance

Hola hanna! El teu pes és baixet, estàs prima!! Ni de broma has d'aprimar! Si ho fessis tindries problemes de salut perquè ja estàs prima!. No veure't el "xixi" des de dalt és completament normal, no t'amoïnis per això, tothom veu el seu propi cos de forma distorsionada quan se'l mira des de dalt. Si al teu entorn hi ha moltes persones preocupades de forma malaltissa amb el pes el que has de fer és passar de tots aquests comentaris. Tu estàs prima i prou, que les altres estiguin més o menys primes no fa que el teu pes sigui diferent. A més, recorda que per tenir una bona autoestima no ens hem de comparar amb ningú! Molts petons!!