realment m'estimava?
Hola Elena,
Bueno fa tres dies el meu novio hem va deixar perqué deia que petia estan amb mi, realment es veritat que la nostre relació no es que anes molt bé ultimament. Dilluns una amiga que fa teatre amb ell,el va veure liant-se amb una altre noia i hem vaig quedar destrosada ja que portavem 7 messos de relació. Vaig quedar amb ell perqué vollia explicacions i hem va dir que esta enamorada d'ella.
La meva pregunta és: Realment hem va arribara a estimar? Com m'ha pogut ovlidar d'un dia per l'altre?
Hem fa rabia perqué ell está de luxe i no esta patin i jo si. Ja se que només fa tres dies d'aixo i que un desamor no es supera tan rápid peró m'hagradaria algun consell per a que el proces sigui més rápid.
Gràcies.
InterPersonal

Hola bonica,
No sóc l'Elena, sóc la Laia Sala, una de les psicòlogues de l'equip d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
La situació que ens expliques no és fàcil de pair. Entenem que tinguis aquests dubtes i aquesta ràbia, ja que forma part del procés. Quan patim una ruptura, sempre apareixen preguntes per poder-nos explicar què ha passat. però a vegades no hi ha una resposta clara.
Superar una ruptura és un procés, i cal que tinguis clares 3 coses:
- Dedica una estona al dolor. És normal que tinguis ràbia i que estiguis trista. Si notes que tens un mal dia, pots plorar i expressar-ho de la forma que et surti (escrivint, cantant, dibuixant...). És important que siguis conscient de les teves emocions i deixis que el dolor vagi sortint.
- Posa distància. Posa distància física (evita estar als mateixos llocs que ell, si pots) i distància virtual (deixa de seguir-lo a les xarxes socials i de saber on és en cada moment). Deixar de "veure'l" t'ajudarà a no estar pendent d'ell i a fixar-te en altres coses importants de la teva vida.
- Posa el focus en tu. Fes allò que t'agradi, dedica estones a estar amb els teus amics i la teva família. Buscar plans divertits i amb gent a la que estimes t'ajudarà a veure el món de manera més positiva ;)
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat