Ns que fer??
Hola
Tic un amic que m'agrada i em porto genial amb ell el problema es que te novia i quan ell te un problema amb ella jo sempre l'ajudo a que vagui bé perquè no ho puc evitar .
Que he de fer???
Gracies
InterPersonal

Hola Alba,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Els triangles amorosos són complicats... perquè sempre hi ha algú que en surt ferit. En aquest cas sembla que el teu amic està bé amb la seva parella (Tot i que tenen alguns problemes), per tant, ets tu qui més malament ho passa...
Normalment per oblidar una persona és important poder posar distància i decidir realment que volem passar pàgina. Et toca decidir si vols parlar amb ell i explicar-li els teus sentiments, si prefereixes continuar fins ara, o bé necessites distanciar-te una mica per poder-lo oblidar.
Les tres opcions tenen els seus riscos i seran doloroses. Només tu saps quina és l'opció que t'ajudarà a estar millor en un futur.
Una abraçada bonica,
www.consultajove.cat