Amor estiuenc
Hola, l'any passat em vaig enamorar d'un noi frances i una amiga meva també. A mitjans d'estiu ell es va anar a França i per misatges li vam rebel·lar que ens agraba a mi i a la meva amiga, i ens va dir que estimava a la meva amiga de veritat i que jo només li semblava guapa i bona gent. Llavors ha passat tot un any sense veuren's ni a la meva amiga i jo he canviat molt psicologicament i sóc diferent a l'any passat i ara els caic millor las meus amics i no se perquè en tracten com la líder. Físicament he crescut. La meva amiga segueix com sempre i el noi aquest no se si ha canviat massa. Creieu que tinc alguna possibilitat amb aquest noi?
Em podrieu donar algún consell per favor? I com he de fer si la meva amiga s'emprenya? També comentava que he aprés una mica de francés per comunicar-me millor. Que faig adolescents??
InterPersonal

Hola Sinditty,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
El que ens expliques és una situació complicada. Per una banda, fa un any que no us veieu amb aquest noi i, igual que tu has canviat, també ho ha fet ell. No podem endevinar com reaccionarà aquest estiu quan us torneu a trobar.
Per altra banda hi ha la relació amb la teva amiga. Potser hauries de ser honesta amb ella, explicar-li el què sents i valorar quina és la seva reacció. No podem preveure si s'enfadarà o no, però tu has de decidir per qui apostes, si per la vostra amistat o per aquest noi.
Una abraçada!
www.consultajove.cat