Perdó! 397
Hola,
us vull ser molt sincera: M'agradaria demanar-li perdó a una persona molt important per a mi a la qual li vaig fer molt mal, ja que li vaig arribar a "acosar". Moltes vegades li he hagut de demanar perdó, i pot ser al ser tan repetitiu perd la seva validesa, però realment me l'estimo i realment ho sento. No tinc manera de comunicar-me amb ell, ja que al mobil em té bloquejada de tot arreu. He pensat fer-ho des del mobil de la meva germana... però la tornaré a cagar?
Sincerament, quan soc amb ell no soc la mateixa persona que quan estic amb la resta de persones... estar al seu costat, o em fa ser una nena petita, o fer-me massa la forta quan realment no es per tant. Però creieu-me, que vull demanar-li perdó de tot cor... però com ho faig? per on ho faig? que li dic? i si no em contesta o li es igual? No pot marxar de la meva vida. Jo sé que podria viure sense ell, però la qüestió és que no vull que marxi, he pasat tres anys de la meva vida al seu costat, han sigut una mica desastrosos, pero també han hagut moment bonics, i penso que hi ha moltes maneres de solucionar-ho abans de deixar-ho tot. No puc permetre que marxi! Si us plau... que haig de fer?
InterPersonal

Hola Sandruska!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc com et sents, i a l'hora et felicito per haver-te adonat de que tu també et vas equivocaar. Això és important i d'aquí pots aprendre.
A l'hora et diria que sembla que al realitat és qeu ell ara no està molt disposat a tenir contacta directe amb tu, i contactar amb el mòbil de la teva germana seria una altra forma d'abús.
Ara mateix toca que te n'allunyis, que et centris amb la teva vida. Ara mateix la relació requereix aquest espai i oxigenació.
Respecteu i aixi serà com ell veurà altres parts de tu, no només la que ha vist últimament i que no t'ha portat bons resultats.
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat