Dieta
Hola!
Tinc 13 anys, peso uns 55kg i medeixo 160cm. La meua metgessa em va dir fa uns 2 mesos que tenia un lleuger sobrepès (no excessivament). Em va recomanar que, a més d'aprimar-me, em mantingués en el mateix pes i llavors quan creixés tindria el pes ideal. L'únic que a mi m'agradaria fer dieta perquè no estic a gust amb el meu físic. Tinc els malucs molt amples i les cuixes dobles, bastanta panxa, poc pit i poc cul. Encara així, a part d'això, no tinc problemes de salut ni cap discapacitat.
Em podríeu recomanar alguna cosa? Es que no estic segura de quins esports i dietes he de fer i seguir.
Gràcies!
Sara Bujalance

Hola! Doncs la veritat és que no entenc com és que la doctora et va dir que tenies un lleuger sobrepes perquè el teu pes està bé. En qualsevol cas, per mantenir un bon pes no cal que facis cap dieta en concret, sinó que cal que siguis constant en fer uns hàbits alimentaris saludables (tal i com marca la piràmide alimentària, aquí la tens detallada:
), fer 5 àpats al dia (esmorzar, dinar i sopar com a principals, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda), i fer esport habitualment, al voltant d'uns 3 cops a la setmana. Qualsevol esport t'anirà bé, així que fes el que t'agradi. Sent constant en aquests hàbits no tindràs cap problema en mantenir un bon pes i un bon cos. Molts petons!!