Lo típic, el pes
Fa dos anys pesava 50 kg ara ja peso 55kg. Faig molt d'esport, vaig contar que unes 6 hores i mitja a la setmana. Faig una 36 de pantalons i no estic bé amb mi mateixa. He arribat a fer més esport a dir no a algun menjar però segueixo igual, em veig gorda. Vaig preocupada pensant el que menjo, si engreixa si no hi fa... M'agradaria que us expert em digues si estic bé o no i que puc fer per aprimar-me i sentir-me millor amb mi mateixa. A més tinc el problema de les estries, les molt punyeteres no marxen ni amb una crema especial. I a més em fa vergonya portar segons quins pantalons per si es veuen.
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé! A més, fas moltes hores d'esport a la setmana i això està molt bé. I, de fet, una talla 36 és petita, així que no t'amoïnis perquè estàs prima. A més, per mantenir un bon pes no cal menjar menys, o prohibir-se aliments, sinó que només fa falta menjar equilibrat, variat, suficient (sense passar gana) i fer esport, com ja fas. El que ha de fer per sentir-te bé amb tu mateixa és millorar la teva autoestima, no el teu pes. El teu pes ja està bé. Estimat tal i com ets, valorat de forma positiva (fes-te una llista de les coses que t'agraden de tu. Pots demanar ajuda a amics i familiars per fer-al), donat permís per equivocar-te com tothom i rodejat de gent que et faci sentir bé. Parla amb la teva gent de confiança, familiars i amics, també t'ajudarà a sentir-te bé amb tu mateixa. Molts petons!!