Ajuda siusplau
Hola, sóc un noi de 15 anys,
últimament m'he adonat de que m'estic quedant sol, els meus amics troben sempre millors coses a fer que estar amb mi, intento conèixer nova gent però l’únic que acabo fent es el ridícul.
Jo soc un noi peculiar, porto els cabells llargs, ulleres i aparells a les dents, i de caràcter tothom em diu que sóc un personatge (que no se fins a quin punt és bo), no solc caure bé a la gent.
Fins fa poc, parlava amb una noia que m'agrada, i era la meva millor amiga, però vaig ser tan imbècil de dir-li que m'agradava que ara em costa molt més parlar amb ella, em tremolen les cames, els braços i no em surt el parlar. Ella diu que seguirem sent amics però tinc la sensació que no em veu amb els mateixos ulls.
Un amic (dels pocs que encara no ha sudat de mi, però calma tot és qüestió de temps) ha intentat presentar-me a nous grups de gent que m’han acabat excloent. I ja no parlo del desastre amb les noies, que per no lligar no lligo ni els cordons de les sabates.
Ja no se que fer, estic fart de tothom...
si podeu fer algo per ajudar-me, jo ja no se que fer
InterPersonal

Hola ximo!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Per una banda, respecte lo de la noia és natural que t'hagis quedat una mica parat aquests dies. No et preocupis tot es tornarà a posar a lloc. Si sou bons amics així serà...
Pots mirar de parlar també amb els amics sobre què significa que ets un personatge i si vols, modificar-ho o no. Sempre trobaras gent que comparteixi els mateixos valros que tu en un lloc o altre. Es tracta d'anar experimentant qmb quins grups et sents bé.
No mirirs de manera catastròfica lo de les noies i lo de trobar nova gent. Es tracta de que trobis altres solucions!!
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat