amb veig gorda
Hola! Tinc 15 anys i sóc noia. Peso 44 kg i medeixo 1'58. El meu problema es que amb veig gorda... I aixó fa que menji molt poc i casi no faigui cap apet complet. I cada cop que amb miro al mirall fa que no menji... amb vull aprimar i no ser que fer!
Sara Bujalance

HOla Ulaaliuu! El que has de fer és aprendre a estimar-te perquè el teu pes està bé! Estàs prima! No necessites aprimar res! Si aprimessis, de fet, podries tenir problemes molt seriosos de salut, així que treu-t'ho del cap! A més, per assegurar-te un bon pes només tens que ser constant en una alimentació equilibrada i fer esport de manera habitual. Cap altre cosa funciona, i encara menys menjar poc. Menjant poc només només aconseguim engreixar-nos a mig/llarg termini perquè el nostre cos "s'espanta" de rebre poc aliment i s'esforça en engreixar per tal de tenir reserves d'energia. Així que ja saps, menja bé, fes esport i estimat tal i com ets! El teu cos és prim! Molts petons!!